14 Eylül 2015 Pazartesi

KARANLIK ZİHİNLER

KARANLIK ZİHİNLER



PUAN:5\5
YAZAR:Alexandra Bracken
YAYINEVİ:Paraodi Yayınları
SAYFA SAYISI:576

ARKA KAPAK YAZISI .
Adım Ruby.
Hepinizden farklıyım.
Aklınızın derinliklerinde gezinebilir,
anılarınızı hiç yaşamamışsınız gibi silebilirim.
Henüz on yaşındayken Thurmond'daki bu rehabilitasyon kampına gönderildim. Hem de kendi ailem tarafından...
Burada her adımımız izleniyor, nefes alış verişlerimiz bile.
Yalnız değilim.
Maviler... Yeşiller... Turuncular...
Sarılar ve Kırmızılar...
Karanlık Zihinler...
Ve yaşamak için saklanmak zorunda kalanlar
Ve kaçanlar...

"Bu kitap, distopya okuyucuları için bir baş ucu kitabı olacaktır."
- School Library Journal-

"Bir solukta okuyacağınız KARANLIK ZİHİNLER'in sürükleyici anlatımı, kalbinizi durduracak bir finalle son buluyor. Öyle ki bu mükemmel üçlemenin ikinci kitabının çıkmasını her şeyden çok isteyeceksiniz."
- Publishers Weekly-

KONU:Konu Amerika da çıkan bir salgında çocukların bazıların ölüp sağ kalanların da özel güçlere sahip olması nın ardından olan olayları konu alıyor .Bazı çocukler sağ kalıyor dediğim gibi bu çocukları da alıp kamplara koyuyorlar . Çocuklar,kırmızı,mavi,yeşil ,sarı ve turuncu olarak gruplara ayrılıyorlar.

TURUNCULAR:
Zihin Kontrolü.
MAVİLER:
Cisimleri Hareket Ettirme.
YEŞİLLER :
Üstün Zeka.
KIRMIZILAR.
Ateş Yaratabilme Ve Kontrol Etme.
SARILAR:
Elektirik Yaratabilme Ve Kontrol Etme.

KARAKTERLER:
Ana karakterimiz Ruby 
Ruby ye pek ısınamadım neden bilmiyorum.
Birde Chubs, Liam ve,zu var.
Zu'yu çok sevdim çok şeker 'di.
Chubs ise yine benim en sevdiğim karakter başlarda gıcık oldum ama sonralar düzeliyor.
Ve bizim yakışıklı baby face imiz Liam var o da harikaydı anlıycağnız üzere .

YORUM:
Herkez okumalı bu seriyi herkez hazır ilk iki kitabı da çıkmışken alın. Distopya sevmeyenlere bile sevdiricektir . Gerçekten heyecanlıydı (baya). Benim favori serilerim arasında kessinlikle okunmalı.
2.Kitabın yorumunu girmiycem ama onunda gğzel olduğnu temin edebilirim.

BUNDAN SONRA HER HAFTA 2 YAZI EKLİYCEM BU BU HAFTAKİ İLK YAZIM SAYIYORUM.

Ve gölgelerin içindeki prenses Louisa Stark (NAMI DİĞER GÖLGELERİN EFENDİSİ)siyah elbisesi ,kahverengi uzun at kuyruğu saçı,yeşil delici gözleri ve kan kırmızısı kılıcıyla bu diyarlardan ayrılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder