18 Nisan 2015 Cumartesi

NİSAN 16-17 AYNI YILDIZIN ALTINDA

                                               AYNI YILDIZIN ALTINDA Nisan 16-17

                Evet elimde yıllarca beklettiğim konusunu sıkıcı bulup nasıl bestsellerlara girdiğini düşündüğüm kitap .Bu kitaba çok önyargılı başladım aman sıkıcı olcak aman düz kitap neresi iyi bunun falan ama çok yanılmışım bu bir şahesermiş .Bu kitaba büyülendim bu kadar duygulu bu kadar güzel kitap uzun süre okumamıştım . Kitapta hazella agustusun arasındaki bağ o kadar samimi idi ki o kadar duygusaldı ki size anlatamam . Kitabın sonlarına doğru o kadar hüzünlü oldu ki bunu kaldıramadım . Bu kitabı okumayan varsa aşırı şey kaybediyor kitap o kadar akıcı ki bir günde bitirebilirdiniz ama benim okul işlerim olduğu için malesef ki bu kitabı iki güne yaydım bir bakıma iyi oldu eğer iki güne yaymasaydım depresyondan hastaneye kaldırılabilirdim. Evet duygusaldı fakat hiç bir kitap beni ağlatmayı başaramamıştır buda başaramadı çok kendimi zorladım ağlamak için ama malesef .Bir gün belki . GERÇEKTEN SİZİ ŞOK EDİYOR .Agustus ve Hazel çiftine bayılıcaksınız. Zamanımı çok iyi geçirdiğim bir kitaptı.BU KİTAP HAKKKINDA ÇOK YANILMIŞIM .                                    
UNUTMAYIN Kİ ACI HİSSEDİLMEYİ TALEP EDER.
                                             - SEVGİLERLE AGUSTUS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder