21 Nisan 2015 Salı

SİHİRBAZLAR ÇETESİ

SİHİRBAZ ÇETESİ



Film Puanı:10/8,5

Sihirbaz çetesi gerçekten şu zamana kadar izlediğim filimlerden daha farklı bir konuya sahipti.
Bir kaçtane usta sihirbazı bir araya  toplayarak onlara bir oyun oynayan adamı ve sihirbazları konu alıyordu.Üstelik benim hayran olduğum bir oyuncu da filimde rol alıyordu "Jesse Eisenberg".


    Filim kendini gerilim filmi olarak tanımlıyor .Bir bakıma doğru filmi izlerken ben biraz gerildim ama bir gerilim filminde olucak kadar gerildim mi pek sayılmaz .Filim size çok değişik bir sonla veda ediyor o son yüzünden bu filimden nefret edebilirsiniz öyle bir yerde bitiyor ki :( neyse.Film açıkça degişik konusu ve size verdiği o gizem atmosferiyle size kendini % 100 bağlıyor . Değişik konulu filimler arıyorsanız ve gizem gerilim türünde filimleri seviyorsanız izlemeniz gereken bir film diyorum. BÜYÜK GÖZLER adlı filmin yorumu yakında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder