30 Temmuz 2016 Cumartesi

CARRİE-GÖZ (Stephen King) -Kitap Yorumu-

                                     STEPHEN KİNG
     CARRİE:GÖZ
                                      Kitap Yorumu:


SAYFA SAYISI:239
ORJİNAL ADI:Carrie
YAZAR:Stephen King
YAYINEVİ:Altın Kitaplar
ÇEVIRMEN:Esat Ören
TÜR:Gizem/Gerilim
PUAN:5/5

(100 de 100 spoilersız)


   Herkeze Merhaba!Sonunda bir Stephen King kitabım oldu kessinlikle çok mutluyum.Ayrîca bu benim ilk King kitabım ve harikaydı hemen başlayalım yoruma. Kitap gerilim kitabıydı sonuna doğru özellikle gerçekten gerildim hele benim gibi gece evinizinden çıkıp havuzun kenarında evde etrafta kimse olmadanhavuzun ışıklarıyla okuyorsanîz yandınız.Ayrıca şunu da belirtmeliyim bu kitap yazarımızın ilk kitabı olma niteliği taşıyor.



 Birazcık konuya geçiş yapalım sonrada iyice dürteriz kitabı. Kitabın konusunu okumak istemeyenler diğer paragrafa geçebilirler:
  
   Carrie adında sürekli hor görülen ezilen ve paspaslanan bir kızımız var başrolde. Bu kızımız hem evinde sorunlar yaşıyor hem okulda. Kız evde tek annesiyle yaşıyor ama annesi o kadar din delisi bir kadınki Carrie yi doğururken günah olduğnu düşünüp onu öldürecekti. Veya bir kızın mayosuna baktığı için küçücük dolaba dua etmesi için öldüresiye kapatan bir kadın annesi. Bir gün gelip çatıyor sonra Carrie duşta patlama noktası geçiriyor.


  Konu genel anlamda gerçekten güzel ,annesi olaylara bir başka boyut kazandırıyor ve kitap genel anlamda telekinezi güçleriyle ilgili. (Telekinezi ne diyenlere telekinezi cisimleri zihin gücüyle haraket ettirmedir) Ki telekinezi benim çok sevdiğim bir konudur.


  Ben genel anlamda kitaba bayıldım Stephen 'ın o kadar güzel bir dili var ki herşeye kadir. (Sanırım bir hayran yükseliyor bu satırlardan) King kitabı okumaya bu kitaptan başlayabilirsiniz zaten kalında değil 200 sayfacık ama ben daha ön plana çıktığı kitaplarıböneririm benim gibi olmayan birisi ilk kitabından bunu okursa Kingden azıcık soğuyabilir ki bu dünyadaki en korkunç şeylerden biri olur.


  Ben çok sevdim sizde sevin eğer hala King okumamaışsanız bu arada o kadar fazla şey kaçırdınız ki aman Allahım.



Ve gölgelerin içindeki prenses zombie Luna (NAMI DİĞER GÖLGELERİN EFENDİSİ)siyah elbisesi , kahverengi uzun at kuyruğu saçı, yeşil delici gözleri ve kan kırmızısı kılıcıyla bu diyarlardan ayrılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder