3 Nisan 2016 Pazar

Mart Biraz Ondan Biraz Şundan-2-

Biraz ondan Biraz şundanın yeni bölümüne hoşgeldiniz. Bu ne biçim bir giriş oldu Louisa diyceksiniz dediniz sanırım evet bune talk show gibi girdim olaya neyse. Biraz ondan biraz şundanın birimci bölümünü okumayın kessinlikle tavsiye etmiyorum bu 2 . Sinde umarım daha güzel şeyler yazacağım.

1-)Haberler
Bilmeyenleriniz varsa eğer bu ay Batman vs. Superman çıktı ve ben ayın sonu oldu halaa gidemiyorum çıldırıcam fragmanı güzeldi onun dışına Uyumsuz serisinin son kitabı 2 part olcak biliyorsunuz onun ilk parti çıktı ve ben acıların çocuğunu oynuyorum resmen ve 5. Dalganın filmi çıktı sanırım hala vizyonda yani bu haftasonu ne yapayım diyorsanız sizi aksiyon dolu batman vs superman filmine gitmeyi tavsiye ediyorum aaman yok ben onu sevmem superkahramanlar felan derseniz sizi 5. Dalga filmine alabiliriz uzaylılarla ilgili olduğnu söyleyebilirim bilmeyenler için.

2-)Animeler
Bu ay çook boştu hiçbirşey yapamadım ama 1 tane kısa anime bitirdim. Adı da Corpse Party idi harika bir korku animesiydi zaten 4 bölüm mutlaka izlemelisiniz.

3-)Filimler
 Bu ayın başı gibi Wikileaks: Beşinci Kuvveti izledim Wikileaksin kurucsusu Julian Assange ı anlatıyordu ama sanırım onaylanmamış otobiyografiden yazılmış tam hakkında bir bilgim yok ama  filmin yorumları güzeldi bende kessinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.

4-)Diziler
Mr. Robotu un ilk bölümünü izlemiş ve devam edememiştim 8. Bölüme kadar devam ettirdim izledim. Bölümler über düber aksiyonluydu ama sonra sıktığı için bıraktım ay sonuna kadar da başına oturmadım Mr. ROBOT u da tavsiye ederim hacker olan bir başkarakterimiz le alakalı bir dizi ilk sezonu çıktı 12 bölüm kadar .

5-)Kitaplar
Bu ay bunları okudum daha doğrusu okuyabildim:

Six of crows- Kargalar Meclisi:5/5 
Bu kitap harikaydı harikaydı. Harikaydı. Tam istediğim konuydu tam istediğim zaaman dilimi ve tam istediğim olaylardı. Resmen efsane olucak bir kitap ki yurt dışında bir efsane. Bu arada bu kitap yazarın 3 kitaplık serisi olan grisha serisinin yan serisnin ilk kitabı yani aynı dünyada geçiyor ama tamamilen farklı konular. Yazar bu kitapta kendini bayaa geliştirmiş karkterler olsun olay olaylar olsun. Asıl seriyi okumadıysanız da bu kitabı okuyabilirisiniz ayrıca detaylı yorumu da yarına.

Sen Olmadan Asla:3.5/5 
Bu kitabı 4 liraya almıştım 4 lira olmasına rağmen konusu ilgi çekici ve çok akıcıydı yalnız içerideki konunun arka kapakla alakası yok ve kapaklada alakası yok kapakta çoçekler böcekler var ama kitap draculalı cadılı . Gerçekten kitapın dünyası güzeldi. Birde fazlaca mantık hatası vardı mesela 1 örnek olarak kız okul üniformasının ayyakkabısını giyiyor o ayyakabısından önce ayağında conversleri vardı sonra okulda yürürken converslerim gıcırdıyordu diyor yavrum sen converse lerini hani çıkartmışın ha, ha .

Çöküş ve yükseliş:5/5
Gönlümün sultanı serinin gönlümün sultanı son kitabı. Efsane denilebilecek bir sonu vardı gerçekten sonunu çok beyendim ama ilk kez bir kitap bitti diye göz yaşı döktüm pardon bir seri bitti diye.




6-)Müzikler
Ben genelde türkçe şarkı dinleyemem çünkü genelde aşkla ilgili oluyorlar ve de sözlerin anlamsızlığı beni yiyip bitiriyor ingilizce şarkılardaysa bu yok her konu hakkında şarkı olduğnu düşünüyorum sözleri bazılarının anlamsız olsada öyle bir işleniyorki kulağıma batmıyor hatta anlamsız bile gelmiyor o an için. Bu yüzden size ingilizce şarkı önerebileceğim birtek.

İmagine Dragons -Radoactive Bu şarkı post - apocalyptik bir dünyayla alakalı yani kıyamet sonrası bir dünya heyecanlı güzel bir şarkı.

Lindsey Stirling-Radoactive Bu şarkının 2 söyleyeni var asıl şarkı Imagine Dragonun ama bu cover gerçekiğinden daha iyi.

Şimdi size vampir efsanelerini şarkılara dönüşüren bir grup önereceğim. Yalnız sizi uyarayım bu bir gotik rock grubu olduğu için bazılarınıza sert gelebilir.
Theatres des Vampires. Gurbun adı bu grubun Carmilla adlı şarkısını öneriyorum.

Ve gölgelerin içindeki prenses zombie Luna (NAMI DİĞER GÖLGELERİN EFENDİSİ)siyah elbisesi ,kahverengi uzun at kuyruğu saçı,yeşil delici gözleri ve kan kırmızısı kılıcıyla bu diyarlardan ayrılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder