28 Ağustos 2016 Pazar

ÇİZGİ ROMAN GÜNLÜKLERİM -1- HARLEY QUEEN ŞEHRİN ATEŞLİSİ - BROTHERHOOD OF BOOK


ÇİZGİ ROMAN GÜNLÜKLERİM -1-

HARLEY QUEEN
Şehrin Ateşilsi Cilt 1

Çizgi roman günlükleri adı altında yenı bir seri başlatmaya karar verdim. Bundan sonra bu seri altında çizgi roman yorumlarımı paylaşacağım.
Suicide Squade daki herkesin gözde karakteri olan Harley' in bir çizgi romanını konuk etmek istedim.


Bu çizgi roman Harley 'in Orijin hikayesini anlatmıyor baştan belirtmek lazım. Aynı zamanda Joker da yok ama iyi ki  yok. Harley 'in en iyi dostu Posion Ivy yetiyor zaten. Benim bir DC hayranlığım var önüne geçemediğim. Bu durum yüzünden de gerek çizgi roman gerek filimlerini doyasıya seviyorum. Buda şu ayın en iyi çizgi romanı oldu. Gayet komik akıcı ve normal bir çizgi romandan daha kalındı.
Ama bu kötü anlamda değil kendisi çok akıcı.



Burada size içindeki çizimleri gösterecektim fakat ne kadar çekersem çekeyim güzel çıkmadığı için en güzeli olan bu fotoğrafı atmak zorunda kaldım bu yüzden özür diliyorum.
Çizimleri gayet güzel fakat 2 tane Harley çizimine rahatsız olmadım değil.
Harley e özel yazılarımı siyah ve kırmızı yaptım bu arada. Geçekten komikti özellikle yazarlarımızla atıp tutma sahneleri var kahkaha atılıcak cinsten. Evet 2 tane yazarımız var bunlar evli bir çift.


Eğer DC okumak istıyorsanız harika bir başlangıç olabilir. Komik bir çizgi roman arayışındaysanız tam yerine geldiniz.
Umarım okursunuz gerçekten kapağını kapattıktan sonra sırıtmaktan duramadım. OKUMALISINIZ. Herkeze iyi günler ve iyi okumalar diliyorum.


Ve gölgelerin içindeki prenses zombie Luna (NAMI DİĞER GÖLGELERİN EFENDİSİ)siyah elbisesi , kahverengi uzun at kuyruğu saçı, yeşil delici gözleri ve kan kırmızısı kılıcıyla bu diyarlardan ayrılır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder