28 Ağustos 2016 Pazar

KARGALAR MECLİSI -Kitap Yorumu-BROTHERHOOD OF BOOK-

KARGALAR MECLİSİ

SAYFA SAYISI:528
YAYINEVİ:Novella Dinamik
YAZAR:Leigh Bardugo
ORJİNAL AD:Six of Crows
TÜR:Fantastik
PUAN:5/5
100de100 spoilersız.

Herkese merhabalar! Grisha serisinin yazarı Bardugo 'dan serinin yan serisinin ilk kitabı Kargalar Meclisiyle karşınızdayım. Ben bilmeyenleriniz için müthiş bir Grisha serisi hayranıyım ve çok fazla seviyorum. Ayrıca bu kitabın çıkacağnı öğrendiğim an ağlamışlığım vardır. (Asıl Grisha serisinin yorumu için bloguma bakabilirsiniz
1.kitap:Gölge ve Kemik
2.kitap:Kuşatma Ve Fırtına
3.kitap:Çöküş ve Yükseliş)
Tabii ilk cümlemde açıklamaya çalıştım ama anlamdınız muhtemelen yazarın 3 kitaplık bir serisi var bu serideki dünyayla aynı dünyada fakat farklı bir konuyla ilgili yazılmış bir kitap bu. Yani asıl seriyi okumadıysanızda bunu okuyabilirsiniz. Tabii bazı göndermeler var onları görünce yüzünüz gülmüyor deģil.


Konusu şöyle 6 kişi var ana olayda. Bunlar bir görev üzerine bir araya geliyorlar ve yolculuklarına başlıyorlar. Dünyamızda birkaç Yüce Bilimler adı altında büyü çeşitleri var. Hemen açıklıyorum.
YÜCE BİLİMİN USTALARI:


CORPORALKİ
CANLILAR VE ÖLÜLER SINIFI

Cellatlar

Şifacılar


ETHEREALKİ

ELÇİLER SINIFI

Rüzgarın Hakimleri

Dalgaların Hakimleri

Ateşin Hakimleri


MATERİALKİ

FABRİKATÖRLER SINIFI

Durast

Alkemi

(RENKLERİ DE AYNEN BÖYLE)



Karlı sahnelerde bildiğiniz üşüdüm yazarın dili gerçekten gelişmiş ve tecrübelenmiş. Yukarıda da göreceğini üzere bu dünyamızın haritası.


Buysa görevimizin haritası. Karakterlerimiz gerçekten çok başarılıydı.


En sevdiğim karakter Kaz dı adamın sahneleri resmen bir zevkti. 

Onun dışında İnej çok cesur ve tatlı bir karakterdi.

Nina beni arada gıcık etti onun dışında alımlı birisiydi. 

Wylan sa çok tatlı şirin mi şirindi. Sonunda az da bulsam değişim yaşadı.

Jesper da kumarbaz bu kadar. Ha birde komikti.

Matheis ise yazı yazılcak kadar bile değerli deģil benim gözümde sinir oluyorum.


Kitap harikaydı asıl seri kadar. Bu kitapları okumalısınız. Zaten bu kitap ciltli ve yan sayfaları siyah ayracı için bile alınır. Konuyu fazla yazmadım öğrenmezseniz sizin için daha iyi olur. Kitabı hemen alın ve daha fazla yorum okumayın . Konusunu bilmeden okumak size sürpriz ve zevk olarak geri dönecektir. Yazar kitaplarını akıcı yazıyor. Bu kitapta akıcı. Asıl seriyide okumanız size büyük bir katkı olacaktır.


Ve gölgelerin içindeki prenses zombie Luna (NAMI DİĞER GÖLGELERİN EFENDİSİ)siyah elbisesi , kahverengi uzun at kuyruğu saçı, yeşil delici gözleri ve kan kırmızısı kılıcıyla bu diyarlardan ayrılır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder